Data = ansträngande ögon

I veckan har jag varit till tandläkaren & optikern samt kiropraktorn, hehe! 
För första gången var det ett efterlängtat besök hos tandläkaren, han konstanterade att min käke stoppar visdomstanden att växa upp och måste opereras bort, pencilin & citodon gör susen nu!  
haft sån fruktansvärd tandvärk i dagarna fem, har knappt kunnat stått ut med den kraftiga smärtan, knaprat alvedon, ipren & diclofenac som en maniac utan att det gav någon verkan.
Sen synundersökning efter att jag har haft ihållande huvudvärk allt oftare på jobbet,
för mkt dataarb & avsyning av märkningar,
jag ska skaffa brillor som jag ska använda när jag anstränger ögonen mkt, svårt välja bågar vilka bara ;)
Sen drog jag med gubben på en välbehövlig överasskning,
Kiropraktorn och puckla på hans rygg, måste ju se till att han håller, hihi..
Nu sitter jag i den nyinköpta rosa onepiecen och känner hur ögonen är trötta, skulle haft brillor nu ;)
har varit en shoppingdag på Birsta, Sundsvall med fina vänner! Handlade mkt roligt :D
2 byxor (leggings liknande) 3 tshirts, blus, örhängen, träningslinne, puder, 
ögonbrynsfärgkräm (make up store) eller vad man ska kalla det,
2 huvtröjor, ikea stuff, lite prylar till farsan (jacka, diskställ, bäddset, ljuslyckta, kuddar),
fifa2013 ps3 till hjärtat,   
 
Hoppas ni fina vänner mår bra & har en skön helg!
 
Kram på er!
 



Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja det är skitkul med motivlack, synd bara att det tar sån tid att bli duktig på det :P
Det är bra med mej :) Verkar vara värre för dej. Hoppas allt ordnar sig med tänder och ögon. Skitjobbigt sånt där ju :O

2012-09-30 @ 20:25:03
URL: http://malinkalin.blogg.se
Postat av: Emma

Usch vilken jobbig vecka du tycks ha haft! Tur det går åt rätt håll iallafall :)

Jaa, kitchenaiden har jag suktat efter väldigt, väldigt länge och nu äntligen!! Så lämplig som står och vispar själv så man kan göra annat under tiden ;) Den svarta jag valde kostar 3990:- men jag har sett att vissa andra färger kostar ett par tusen till så det beror väl på vad man väljer :)

Låter som du också skulle behöva en rejälare om du kör slut på elvisparna ;) kram!

2012-10-03 @ 21:32:08
URL: http://myinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback