Turn up the L O V E

 
 
 
Igår kväll var det oroligheter (varningssignlaer när det gäller min käre far)
Känns som det kan bli bättre bara han sköter medicinerna ;)
men jisses, känns bra ikväll, halva veckan gjord & det gick hyffsat bra med matten ikväll,
tumme upp för det,
haft ångest bara jag har tänkt ordet m a t e m a t i k .
Men nu har jag beslutat att jag ska ta ut timmar från jobbet 
och åka på lektion så det blir 5,5timmars mattelektion/vecka
ist för bara onsdagkvällar annars kommer det balla ur!
Så det känns lite bättre nu för nu har jag kanske chansen att klara det och få godkänt.  
Nu släpper vi det!
 
Helgen som var hade vi plankstek & badtunnemys med S & N i Grängsbo,
trevlig fredagkväll och mysigt under stjärnhimlen med ett glas rosévin.
Som sagt på lördan var det Birsta, Sundsvall och shopping med ett par vänner!
Fick med mig mkt fint hem!
Söndagskvällen umgicks vi med A & J och spelade bingolotto men förlust, förstod man väl ;)
Men vad gör det när det bara är trevligt å umgås med fina vänner?!
 
Hörde jag kiwi & glass? ;) mums!
Hoppas ni mår bra och har en fin vecka
  



Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Låter mysigt det där :) Snygg tröja och snygga nagellack du fick med hem :)

2012-10-09 @ 22:42:56
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback