The walking dead & En gång i Phuket




Har ni följt The walking dead serien? Vad tycker ni?
Har kollat ett tag nu, först tyckte jag att tjaa, duger kolla på, tidsfördriv men börjat gilla det lite lite mer nu efter att det visar sig att Lori är gravid, nu vill jag bara se resten! Har för mej att jag hörde att säsong3 kommer ut till hösten/vinter.. 
 


Kollade på En gång i Phuket nu ikväll :) 
Ganska bra ändå.. helt ok att titta på.. 
även om jag kan tycka att han Peter Magnusson är lite barnslig å fjompig! 
 







Kommentarer
Postat av: Oliviasphotolife

En gång i phuket är kanon!



SV: Ja hon är jätte fin. :D



TACK :D

2012-06-29 @ 01:02:25
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Postat av: Oliviasphotolife

SV: Tack så mkt Emma.

Japp Helmer heter Nils lillebror. :)



Såklart det är okej,bomba med komentarer du. :D

2012-07-06 @ 13:21:45
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback