We Found Love



1,5år idag ♥

Hihihi




Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt att komma ifrån vardagen Emma, fast eran resa inte kanske blev som ni tänkt så fick ni ju komma ifrån Sverige ett tag ;) Emma E har bild på mina naglar på fb =) Kram

2012-01-10 @ 18:45:48
URL: http://nogg.se/AnnaSall
Postat av: Malin Viklund

Hej!!



Ne Eija kontaktade inte mig men jag skrev ett mejl till henne.Kommer kosta 15 000 kr. Jag skulle nästa vilja byta ut dem till hösten, men vet inte!? Är ju som sagt gravid nu och kommer ju ev. amma om det går bra. Så känns inte så bra att opereras nu. En tjej som opererade sig ett par veckor innan oss ska opa sig på torsdag. Hon har inga besvär, men vill göra det innan inläggen spricker liksom.



Det är bara bra med mig och bebis i magen!! :) Känns spännande och jag längtar!!



Hur lever livet för dig!? Kram

2012-01-10 @ 19:34:37
URL: http://maliiiiiins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback