Toppen humör !

Jag vet inte riktigt vad det kan bero på, men
Jag är på ett jäkla bra humör å har varit det hela veckan! Känns underbart! :D
Glad hela tiden, .
Vilken bra start på det nya året!


Vet ni, jag sökte en ny tjänst på jobbet igår efter en hel del peppning av Natie!
Jag hade lite ångest över att jag inte sökte och sista ansökningsdagen var när vi var i Marocko men
tanken fanns ju där i bakhuvudet att jag skulle vilja men, blev bara inte.
Men igår då tog jag ett stort kliv och tog chansen! 
Min sena ansökan godtogs och idag var jag på arbintervju, 
min första dessutom (jobbat på cc sen studenten). 
Det var verkligen givande med arbintervju, det ger en styrka och en väldigt bra erfarenhet att bära med sig, 
vilket beslut än tas så känner jag att jag gjorde mitt bästa!
Svårt med 7 som sökt, troligen har jag ingen chans men nu har jag iaf vågat å det
är nästan det allra viktigaste för mig!
Försökte säga som jag tycker och förklara min vilja att utvecklas, gå framåt. 
Att det skulle vara spännande och stimulerande att prova en annan arbutgift/utmaning.
jag var bara lite lite nervös idag, jag kände mest att: 
 ääh nu får det bära eller brista, jag visar bara att jag är intresserad!
Jag är jag och jag kan bara vara mig själv!
Men det är svårt, med dom rätta orden, svårt att kunna berömma sig själv, styrkor/svagheter!        
Men lite kul ocksåå. . . 

 å fasen på fredag har jag en till liten intervju med tjejjouren i bollnäs, hihi,
spännande men det känns mest som en träff och sedan får man se vad som händer.
Gick verkligen ut hårt den första veckan på året ;) 
Å jag hoppas ni mår bra och är så glada som jag är just nu! :D

puss på er    

   




Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Vi var på Linneas bara :P

Vadå, vad har du gjort med håret då?

Vilken rivstart du gjorde på det nya året! Hoppas det går bra med allt :)

2012-01-06 @ 20:08:55
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback