Tigerkaka



nu har äntligen tigerkakan gräddas klart i ugnen, 1timme, orkavänta.se
haha, vi ska åka till farsgubben å hälsa på kolla läget
å se hur det ser ut nu när dom ska börja med bergvärme borrningen där :D
Vilken härlig dag det har varit, solig men blåsigt,
vi har varit ute med vilden i skogen, ätit frukost, bakat å dammsugit
 å bara tagit det lugnt..

Vet ni, det är typ 4st jag känner som har fått/ska få barn den här veckan och inom det närmaste.
Mysigt, jag har beställt en perfekt present till en av dom (jobbarkompis Helena) 
som är handgjord också till och med kan nog inte visa bild för det kan hända hon kollar bloggen.
hihi

  




Kommentarer
Postat av: batts.blogg.se

mysigt! , 1 timme, oj så länge!

2012-01-14 @ 19:20:09
URL: http://batts.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja hantlarna är skitbra! Du får ta fram dina du också :)

Jag har också lätt för att tappa motivationen rätt som det är men då får man vila lite och rycka upp sig sen.

Jag har inte heller nån våg, vägde mej när jag var hem till morsan :P



Fan vad gött med tigerkaka! Mamma gjorde också det i dag ;)

2012-01-15 @ 22:48:18
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback