Frågor & Svar

Jag antar utmaningen som Anna gav mig. .


1. Vad gjorde du för 10år sedan?
Då var man en liten skit å gick på högstadiet i 7an-8an.
Spelade handboll samtidigt som jag dansade och foten sprack vilket ledde 
6månaders hoppning på kryckor, titanskruv inopererat. 
Var mkt med kompisar samtidigt som man levde med cancerångesten där hemma. 
Började supa för första gången med gänget ;)


2. Vad gjorde du för ett år sedan?
Resfebern smög sig på oss, längta efter Thailandsresan. 
Vanlig vardag. 


3. Fem snacks du gillar?
Choklad, lösgodis, ostbollar, popcorn, frukt

4. Fem sångtexter som du kan hela texten till?
Jag kan nog faktiskt ingen hel sångtext. 

5. Fem saker som du skulle göra om du var mångmiljonär?
Bygga hus, köpa en ny bil, ge mina nära & kära pengar, 
resa, sluta jobba för att göra det man vill.

6. Fem dåliga vanor?
datanörd, liten segis ibland, glömsk, nagelbitare, trött

7. Fem saker du gillar att göra?
Vara med familjen, mysa med J & lillnos, umgås med vänner,
 shoppa, baka

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
kommer inte på nått just nu. . . hum

9. Fem favorit(lek?)saker?
datan, iphone, bilen, ?

10. Tio personer jag vill se göra denna utmaning?
Malin J, Fashiony, Sofie A & L, Maria F, Batt, hum? 
 

 



 

  





Kommentarer
Postat av: batts.blogg.se

mysigt!

2012-01-27 @ 16:12:52
URL: http://batts.blogg.se/
Postat av: Maria F

Kul lista! :) Maria F=mig eller? :P



Har suttit o läst ikapp din blogg nu! :) hoppas allt är bra!! kram på dig!

2012-02-13 @ 17:12:45
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback