Snälla ge mej vår!

Man blir så mkt piggare då!
En jävla KRIS eller vad är det här egentligen. . ?
Stundvis nu kan jag känna mig "gammal", tjugofyrasnarttjugofem.
ingen ålder egentligen men, inget händer, allt står stilla!
Ser jag äldre människor som har haft ett bra och innehållsrikt liv 
& där man tydligt ser ålderstecken så får jag nästan panik!
Svårt att förklara, det där just att formulera mig är inte min starkaste sida 
men, hemskt att bli gammal om jag säger så!
Bli äldre för varje år som går & veta att när som helst kan allting ta slut,
det säger barapoff så finns vi ej mer. Tiden går så fort!
NÄ nu hoppas jag att mitt Liv från och med NU blir innehållsrikt och
att jag får fina minnen att bära med mej!
På med musik nu så kanske jag blir på bättre humör!     
Men har ni inte känt så nån gång, att allting krockar,
man vill så mkt men hur man än vrider och vänder så finner man ingen lösning!?
Att jag Alltid ska tänka för mkt, förvirrad så inni...
Trassligt! 






Kommentarer
Postat av: Pysselsandra

Vår eller inte det spelar nog ingen roll.... Ibland kommer livet ikapp och man måste få fundera. Jag är 31 år men tror nog jag är ca 25år ibland en bra ållder att stanna i ;) Det är ju inte åldern som avgör om vi levt ett bra liv utan vad vi gör med livet medans vi lever =) Tror säkert du har många bra minnen du bär med dig och fler ska det bli. Fortsätt nu att leva för det tänker jag göra =)



Ha det kram jag!

2012-02-16 @ 01:02:59
URL: http://pysselsandra.blogspot.com
Postat av: batts.blogg.se

så underbart med vår!

2012-02-16 @ 13:41:25
URL: http://batts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback