Ut & upptäcka stora Världen

Vi gillar ut och se oss omkring, vi älskar natur/kultur och vackra saker man kan uppleva med ögat.
Gamla och nya byggnader, berg, hav, mat och mkt mer. 
  Att resa ger Livserfarenhet!
Hade jag inte min familj och mina rötter här i Sverige, Hälsingland
hade jag inte tvekat att bege mej ut i världen och bo på ett varmare ställe! 
För jag hatar verkligen snön, visst det är mysigt men nää jag är mer en vår/sommar människa. 


Hur som helst så kom jag ju på att jag har inte berättat vart jag varit.
När jag var yngre var jag till Gran Canaria - Kanarieöarna 2ggr 

Paris 


Givetvis Finland, Tallin, åbo


Det vänliga Thailand


Marocko  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback