Helg ♥

 

Tok Härligt as always! :D

Nuu väntar jag bara in bästa käär´n min!

Ska vi väg å handla, sen blir det Fredagsmys å en del fix ikväll!

Min vän C & R har fått en liten grabb igår kväll, mys!
Jag anade nästan de när jag märkte att det var en annan kille
som var ut med deras hund.. hihihi 

NU har jag bokat mina tågbiljetter Bollnäs-Uppsala imorrn!
Blir jäkla kul! Känner jag på mig, kul träffa Sofie igen,
mysigt med våra årliga tjejträffar..

Synd jag missar karnevalsfesten (alla som var med på årets karnevalståg)
synd det var just den här helgen! Men blir väl fler ggr! :)


Vad ska ni göra ihelgen?!







Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja det var nog en månad sen jag var hem sist :P Du var ju grym på att diska :) Du kan få komma och göra det fler gånger hehe :P

Ha det så kul nu i Uppsala :D

2011-09-10 @ 00:00:50
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback