träningsvärk from hell

 

uuh, träningsvärk precis överallt!
Men det kan ju bara betyda att vi var riktigt duktiga igår Marie & jag ;)
Eller att vi stretchade för dåligt, hihi..
Ip hade öppet hus igår och vi körde 4pass, bra uppvärmning med harmonisk Yoga
sen afrodans, core mage/rygg stärka upp bål & avslutade med ett boxpass!!
Skön känsla i kroppen efteråt, lovely!
Man känner att kroppen mår bra av att få röra på sig,
kroppen blir piggare & hjärtat klappar fint!
Yoga har jag aldrig provat förut, mysigt å så avslappnande men ändå härlig uttöjjning/stretchning av muskler!
Stående hunden var härlig!  

sen när jag kom hem från ip tog jag ett städningspass här hemma!
vi blev bortbjudna på käk igår kväll, trevligt! plankstek & grogg intogs..
lite ångest nu, vad klen man blir av sprit! träningsvärk + bakis ingen bra kombo!  

  




Kommentarer
Postat av: Maria

Jaså =) Har du smakat på vinet? var det gott?



oki, tråkigt med fuskrenoverat då! =/ Bra att ni följer med och inspekterar åt dem också! ;)



Vi hoppas på att vår husplan äntligen går i lås! =) Vi får veta mer i slutet av veckan, hoppas hoppas!! =D



kram!

2011-10-17 @ 11:11:58
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja förkylningen är nästan helt borta nu :)

Lila är favoriten ;)



Men shit 4 pass! Då förstår jag att du har träningsvärk hehe :P

2011-10-17 @ 22:31:14
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Hej tjejen! Tack för din kommentar <3 och vad roligt att du gillar loppi.se och delar den :) En Dagispåse är garanterat bokad för dig den dagen det kommer ett barn ;)



Hoppas du får en bra vecka! Kram på dig

2011-10-18 @ 00:21:01
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback