Klickat hem

 
Gokväll,
jag har klickat hem lite nytt, behövde vissa saker
till helgen (oplanerad halloweenfest hemma hos Kikki) å då blev det lite akutköp.
Sen hittade jag såklart mkt mer jag ville ha! Hihihihi



loose top - Sisters point 299kr
Kunde inte motstå den här! Har länge letat efter en perfekt blus, 
och jag älskar spets!  



paljett shorts - Vila 199kr



leopad top oversizelinne - Club L 79kr



Golden Nagellack - Mavala 45kr


Nu ut på sista svängen med lillen å sen dusch/sova!




Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas det ordnar sig med vovvsingen då! Inge kul när de ska vara aggressiv, speciellt inte när man inte vet vad man gör för fel =/ Kul med Halloweenfest! =D



Kram!

2011-11-01 @ 12:37:09
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com
Postat av: MalinKalin

Sv: Hihi gullig du är du :)

Jag det är alltid kul med sånt där gammalt :)

Dom kanske kunde fixa lite rabatt åt mej på jobbet så det blir lite billigare med däcken ;)

2011-11-01 @ 22:23:33
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback