Jiiihoo


Skönt med Helg! ♥
Har man slitit en vecka igen, mysigt med lite fredagsmys nu! The best shiit! 


Den här är bra!




åå vet ni, jag blev toksugen på grogg idag på jobbet, kanske tar mej
en stark jäkel senare.. 
Kanske man blir på lite bättre humör, hihihi
Ibland eller ofta numera, undrar jag vad fan det är för fel med folk!?
Vänner, som man aldrig träffar längre, man hör av sig och "bjuder" på sig själv 
men dom hör inte av sig, drar alltid samma visa: 
- vi borde träffas, men hör inte av sig?
åå oftast så passar det inte när man hör av sig,
visst ja vet precis hur det är, fullt upp med arb & Liv
men man får inte glömma bort varandra!
å sen är det ju så att vi alla blir mer eller mindre toffelhjältar
när man skaffar ett förhållande!
men ändå kan jag känna att jag saknar vännerna! hitta på något, bara snacka!
Jag Vet, jag är bitter! Men jag har såna dagar ibland. . .
 Jag skiter i det här nuu! För nu är det banne mej H E L G ! 
    

Tvångsköpte marabou
bara för att lite socker kanske skulle pigga upp!






  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback