Buddah





En buddah fick följa med mej hem idag!
Blir perfekt, vill nämligen ha ett thaiinspirerat rum sen, i framtiden,
i ett större hus! 
Läckert!

Vi var på Rättviksmarknan idag, Jag & Elin å vi slängde med Farsgubben oxå
Kul träffa Elin, längesen... Köpte lite sånt där "måste köpa" kraffs, 
15par stlumpell som mini Emma sa när hon var en liten flicka, ett snyggt linne 
& ett par Craft tights, en hjort/vitlöks salamikorv     
 
Nuu ikväll ska vi åka å äta Kinafood med A & J, trevligt! 
 
Hoppas ni har en mysig helg! :D




Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja jag hoppas jag slipper vara förkyld så länge :P Blev ingen shopping i dag för jag orkade inte. Får se hur det blir i morgon för dom har ju öppet ganska länge på söndagar också här ;P

Heja Sverige! :D



Kul med Rättviksmarknaden! Längesen man var dit :P

2011-10-08 @ 19:15:35
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Haha! Jag sprang helt otränad! ;) Men man klarar det, det gör man! Det sitter ju mycket i psyket att orka och inte ge upp :) Det var helt sjukt kul! Rekommenderar verkligen att springa det nästa år!



Äsch, det är ju det som e bra med att blogga tycker jag, att man är skrivade och utvecklar sina sätt att uttrycka sig :)



2011-10-08 @ 23:41:50
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback