Bloggfest

 

Häng på ni oxå!
Jag har sugit på den här ett tag, så svårt att ha tid att ta tag i det ;)
Och kunna formulera sig!  
Jag kommer uppdatera olika delar

Like This

01 Om mig
02 om mina föräldrar
03 mina syskon
04 min dag
05 en bästa vän
06 ett ögonblick
07 vad är kärlek
08 det här hade jag på mig idag
09 det här ångrar jag
10 ett annat ögonblick
11 det här får mig att må bra
12 en plats
13 ett favorit minne
14 mina rädslor
15 framtiden


Det kommer komma mkt personligt nu men det får bli så!
Gillar ni det inte, så är det bara blunda å inte läsa! :)




Kommentarer
Postat av: Maria

Meeeen det är ju personliga grejer man vill veta! ;) Roligt med en sån lista! =) Hoppas du slutar grubbla på det du skrev om tidigare! =/ Alltid jobbigt med för många tankar... Kram kram!

2011-10-25 @ 21:01:02
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback