Klänningar ?



Alltså jag håller på att bli tokig, letar & letar efter en klänning..
Som blir fin till Sommaren!
Överallt här på nätet har jag varit..! 
Inte hittat den där perfekta än, är väl för kräsen hahaha
Jag är mest ute efter en långklänning...
Men skulle vilja ha en kortare också till sommarfesten med jobbet men
kan nog bara unna mig EN klänning :/
Kollar asos återigen nu, bjuder på lite ögongodis






Den här är lite frän men kanske för mkt färg ändå?
Mango Floral Maxi Dress SEK518.46






Är väl mest ute efter en sån här, vit enkel med spets/brodyr detaljer
Kookai Embroidered Maxi Dress SEK699.48
Men fanns såklart inte i min stl!





Den här hade varit toppenfin till sommarfesten tex.
Älskar färgen!
ASOS Strapless Dress In Mesh
SEK422.10



Nu har asos väldigt många fina bikinis faktiskt

Badmode




Gillar färgen, hallonröd/korall
River Island Sassy Frill Bikini




Färgklick
River Island Ibiza Stripe Bandeau Bikini Top




Är det bara jag som kan tycka en sån här kombo baddräkt/bikini
kan vara läckert?
ASOS Crochet Detail Cut Out Swimsuit SEK385.92




Lite söt sådär
River Island Poppy Bandeau Bikini




fint blommig
ASOS Floral Bandeau Bikini




Pinuppastyle? ;)
Juicy Couture Cherry Print Bikini





Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Den där baddräkten eller vad man ska kalla det var ju skitsnygg :)

2012-05-17 @ 22:17:23
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback