Jubileumsfest med Jobbet

 
Här kommer lite picz från en oförglömlig kväll
Stadshuset i Gävle, Spegelsalen


Fredagen började med jobb, flexade ut å hade en lyxig em,
 vin & uppiffad av bästa Linnea som gjorde våra håruppsättningar..
Det hölls tal från vd´n å gubbarna som var med i startgropen
av CC var upp på scenen.
här kan ni läsa mer om mitt jobb, http://www.crosscontrol.com/
Underhållning av brá sångare och en beatboxarsnubbe!
Förmingel med skumpa och massa snack inne på tjejtoan,
3 rätters middag, I västerbottenpaj med kräft/räk/äppelröra med rom, 
II Renkött med duchessepotatis & III hallonmousse med lakritssås 
sen lite mer mingel men kvällen tog slut alldeles för fort,
det tyckte de flesta litet minus annars var kvällen på topp! 
Jag skriver lite här för att det ska finnas kvar i mitt minne! 



Kvällens loook







Jag & Mickelsson den äldre, han är bra! 
En av de som var med från allra första början av CC..



Dessert, hallonmousse



 Jag & Natie


Det var alla bilder jag kunde ladda upp kände jag,
tog fler bilder på folk men känns bara dumt att lägga upp dom här när jag inte
har bett om tillåtelse..





Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Fan vad fin du var! :D

2011-12-23 @ 23:02:28
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback