Härligt Härligt HÄRLIGT !

 
Jajjamänsan nu har man varit så där duktig igen och kört ett BOXpass ikväll med Camilla
Riktigt jäkla bra pass var det också, Per (kvällens instruktör) är inte att leka med alltså, Haha!!
Men det är bara att bita ihop och köra på!!
Det gick väldigt bra förutom att jag suger på armhävningar, men försöker så gott jag kan...
  Det är huvudsaken tycker jag,,
Svettigt blev det och jag gissar att träningsvärken kommer smygandes fint imorgon
Nu efter duschen ska jag ta tag i disken..!
 
 
Hejhopp!
 
 
 
  



Kommentarer
Postat av: Emma

heja!! så skönt att köra ett hårt träningspass, mår alltid så mycket bättre efteråt :)

Svar: verkligen :D <3
Emma Ivarsson

2012-08-26 @ 10:29:15
URL: http://myinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback