what to wear?

 
 
Samtidigt som jag kikar med ett öga på finalen Hela Sverige bakar
så kollar jag på klänningar med det andra, hähä..
Skulle haft en ny fin klänning till årets julfest med jobbet, men svårt finns ju många fina!
 
 
      
 
Pamela Dress SEK 499, Dry Lake - NELLY.COM
gillar den när den är lite lös å enkel, fin färg också
 
    
 
Lissi Dress SEK 179, Only - NELLY.COM
Enkel, svag för spets och billig
 
 
  
 
v; Slash Neck Lace Dress SEK 349, John Zack - NELLY.COM
h; Linnie Dress SEK 499, Dry Lake - NELLY.COM
 
jaa, behöver inte säga så mkt mer än S p e t s <3
 
 
 
Aniana Mini Dress SEK 359, Vero Moda - NELLY.COM
ganska enkel men fin
 
 
Melanie Open Back Dress SEK 399, Elise Ryan - NELLY.COM
Röd & fin, julig men vill man använda klänningen fler ggr så känns den inte passande
 
 
 
 
Sky Dress SEK 699, NLY Trend - NELLY.COM
älskar långklänningar, tycker det är så elegant, fint med kedjan i ryggen också!
 
 
Fasen, finns för mkt fint ;D Svårt val!
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anna

älskar den tredje klänningen Emma! Skulle passa bra på dig med dit långa hår också =) Tonfiskröra lät intressant =) Alltid kul med nya recept till middagen =) Kramar

2012-11-23 @ 08:03:58
URL: http://nogg.se/AnnaSall
Postat av: MalinKalin

Sv: Jag har flyttat till Rimbo. DEt är ca 5 mil från Sundbyberg där jag bodde förr så det är fortfarande i Stockholmsområdet. Känns sjukt skönt att ha flyttat får se om det blir nåt nytt jobb snart också ;P

Shit vilka snygga klänningar! Jag vill ha allihop! Men den tredje är absolut snyggast, den skulle passa dej superbra :)
Ha det bäst! Kram

2012-11-26 @ 21:05:04
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback