Kottarna



Det har varit en vemodig vecka!
Det har känts på 2vis, lite vemodigt (inte kunna föra hans gener vidare) 
men ändå har det känts som ett bra beslut och jag hoppas
han kan få må bra efter detta i och med hans 
underliga beteende de sista åren (morrig, sur, bitig, agressiv) 
helt personlighetsförändrad då han var världens snällaste och goaste innan!   
Idag stack jag från jobbet tidigare
och vi åkte till våran veterinär Gudrun.
Dags för Lotus kastering, vi kom dit och jag höll honom lugn medan han
fick lugnande och till sist sövningsmedel
Jag klappade min vän lugnt och sa tyst att han var duktig,
jag såg hur sömnen började falla in, ögat blinkade och blinkade
till sist gäspade han och veterinären tog lite i tungan och han sov djupt!
Stackars lillskutten.
Han har varit hungrig, trött å lite dämpad, svårt att sitta bra,
otålig, stuttar överallt när det är en stor tratt runt huvudet men han vänjer sig.

Ikväll myser vi bara, min älskade nos & jag ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback