Frustration & Ångest

Jovisst, så känns det!
Snart tjugofem & har inte kommit någon vart i Livet,
inte gjort någonting värdefullt! Jag vet, det kommer.
Inte hunnit pluggat, tagit mej längre fram, utveckling/växa 
vill så innerligt skaffa familj men känns
vingligt i och med att man inte har någon vettig framtid
(ingen högre utbildning), jaa ni ser jag har stora krav på mig själv!
Men jag Vill så mkt hela tiden & allting går så sakta!
Allting krockar!
Jag VILL Utvecklas ! Men det är just det där, När & Hur?  
Det här blev ett gnälligt inlägg! Hoppas ni har förståelse för det..
Men, jag är känner mej hängig ikväll! Tänker för mkt antar jag!
Jag är gräsänka den här veckan, både lill & stor hjärtat är borta!
Samtidigt är de väldigt skönt, få egentid & bara vara,
göra vad jag känner för & lägga mej när jag vill
(fast jag får alltid ta konsekvenserna av att jag är förbaskat trött också sen ;) )
Men det klart, det är ensamt också! men mest skönt hahaha! 

Kom hem sent ikväll också, fast det gör inget, 
jag umgicks med farsgubben, följde med han till röntgen & handlade. 
De tillfällena ska man ta tillvara på, att umgås!
skönt att ha de förbaskade matlådorna x3 färdiga iaf!
Kyckling & Kina mix, vitlöksmarinad & soya, smidigt å Gott! 
Nu ska jag crossa & få ur mej en massa skit!

      

    




Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja man blev ju jättebesviken! Men det verkar som att dom ska fixa ett nytt datum så man ska behålla gamla biljetten :)

Hängde med två killkompisar och körde lite hehe skitkul :D

När fyller du år då? Inte behöver du oroa dej för allt redan. Det ordnar sig alltid :)

Skönt att vara hemma själv ibland fast det är ju jag nästan jämt men ändå, man vet ju hur det är att bo med nån liksom ändå :P

2012-03-07 @ 20:00:16
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback