What a feeling!`

image description
mysstämning
soo cosy



mjahopp då var det kväller igen då, suck
Dagarna/kvällarna bara svischar förbi, på två vis, både bra och dåligt!
Igår och lite fortsättning idag städat huset, skönt det är å ha det nystädat!
Alltid så härlig känsla! :D
Skönt få bort julen också faktiskt fast jag älskar den, men den gick fort över i år,
siktar in oss på mysiga jular i framtiden i stort hus med mkt folk.
nu är vårgardiner uppe och nya inredningsprylar, enda som fattas är en ny köksgardin.
nää nu ska jag joina gubben och hoppa in i duschen sen läggdags..


Nattiz mina små söta vänner! 




Kommentarer
Postat av: batts.blogg.se

myyyysigt!

2012-01-11 @ 17:47:51
URL: http://batts.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Jo då nu har jag fått nya arbetsskor men det tog en jävla tid. Känns bättre i knäna nu :)

Jag använder inte bloggappen för det verkar vara mest krångel med den :P

Skönt att komma iväg nånstans även om ni inte blev så bruna kanske ;)



Vad mysigt det där såg ut :)

2012-01-11 @ 22:45:32
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback