pluttar på kroppen

Jojomänsan ifredas var jag till HC efter jobbet för doktorsamtal,
hälsokontroll, EKG med massa sugpluttar på kroppen vrister/bröst,
stick i finger & spirometri (fick göra 3 blåsförsök).
Haha, inte för att jag såg så noga lappen sjuksytern skrev på, men 
så jäkla illa kan det väl inte vara att jag som 24år har
lugnkapacitet som en 38åring? haha
Kan ju hända att dom där siffrorna hon skrev var nått helt annat,
bero på smygande förkylning i kroppen/dåligt tränad?! 
Å idag var jag förbi för fler prover
(kunde inte ta fler blodprov i och med att det var helg emellan)
Tog 4 rör nu är det bara vänta på provsvaren. 
Anledningen till att jag äntligen tog tag i saken
är för att jag är SÅ sjukt trött och hängig, å varit det i flera års tid! 
Kanske 2-2,5år. Nu får det vara nog! Förbannat less på skiten! 
Jag vill kunna känna mig pigg, må bra!
Jag kommer knappt upp ur sängen, varje jäkla morgon är densamme, 
ögonlocken känns som fastklistrade!
Kan hända det bara är vitaminbrist/för lite vatten? Mkt långvarig stress!
men hur som helst är det bra att det kollas upp!

Igår körde jag milen på CTN igen :D Schöönt! 
Gick en aning bättre igår faktiskt än de övriga dagarna..
30min, 10,6km? & 240 kalorier   
    
Vi har ätit Orientalisk färsgryta till middag ikväll, gött! 
Sen har jag bara suttit i telen i 2 timmar haha.. nu chill 
Hoppas ni MÅR BRA & har en skön Tisdagkväll!




Kommentarer
Postat av: Pysselsandra

Tack för din fina komentar på min blogg blir så glad när någon lämnar en rad eller två där =) Kul att du kände båda bäbisarna i fråga =) och att dom som fick kortet tyckte om det. Det värmer att få veta att korten jag gör blir uppskattade så tusen tack för det! Ha det bra Mvh Sandra!



He

2012-02-03 @ 22:48:09
URL: http://pysselsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback