Nytt år, Nya möjligheter


Jag vill önska er alla ett Lyckligt 2012!  

Hum, vad ska vi se fram emot detta år!?
Jovisst, lite roliga saker är kanske på ingång, få se...
Mina nyårslöften ser ungefär lika ut som förra året,
¤ Spara pengar
¤ Dricka mer vatten
¤ Träna, tänka på hälsan
¤ Förhoppningsvis komma underfund med vad jag vill göra med Livet?
Har ni några nya löften för året?!

Kom hem från Marocko-Arlanda inatt var nog 4:30 innan vi la oss,
Nu ligger jag i soffan och känner att jag egentligen borde kasta mej över resväskan
å packa upp men det är ju så tråkigt! efter detta inlägg så lovar jag att jag ska vara duktig!
Kommer upp bilder från Marockoo i början på veckan
andas ut å så mkt som ska hinnas med 
  




Kommentarer
Postat av: Maria

Tack! =) Hoppas ert 2012 kommer bli toppen också!! =) Hoppas ni haft en finfin resa! =D Kram!

2012-01-02 @ 09:39:32
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com
Postat av: MalinKalin

Fan vad skönt att resa till nåt varmt land :) Känner du dej utvilad nu då? Du är väl brun som en pepparkaka nu kan jag tänka mej :)

Gott nytt år också förresten! :)

2012-01-03 @ 15:00:58
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback