Shoppingsug

Gaaah! Jag är Galet shoppingsugen!
Skulle behöva så MKT nytt, tshirts,jeans, nya vårkskor!
Var längesen jag handlade mkt kläder! Vill bara klicka hem allting jag ser! 
Såklart att man ska känna det begäret när man har
skit dåligt med pengar nu innan löning!
Å många stora utgifter som väntar, behöver spara ännu mer pengar
STORA planer på gång som kommer kräva mkt mkt pengar! 
Husrenovering x2 kanske & kastrering av lillnos!
Ska försöka komma ihåg att jag måste ringa min veterinär också 
imorgon mellan kl8-9 KOM IHÅG, Pränta in i skallen!
 





Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja dom är så söta mina små troll ;) "Pojkvännen" heter Ixten och "bebisen" heter Izor :)



Alltid kul att shoppa :P

2012-02-21 @ 21:59:22
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: VI 3 MOT VÄRLDEN

Skönt att ni förstår! ;) Jag brukar oxå pudra urringningen lite, men nu är jag så blek att det inte ens tycks göra någon skillnad, haha! ILLA! ;)



Jag blev oxå sådär sjukt shoppingsugen idag, så fort solen tittade fram. Då kommer vårkänslorna och det där suget efter en helt ny fräsh garderob! Gaah!



Kram tjejen!

2012-02-23 @ 22:30:25
URL: http://www.vi3motvarlden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback