Alla Hjärtans Dag ! !


Här är mina alla hjärtans dag´s muffins
Har jag nämnt att jag älskar att baka!!? hihih  

Vill önska Alla mina söta vänner en mysig alla hjärtans dag & kväll! :D
åå Glöm inte, Störst av ALLT är Kärleken!
har varit på bra humör idag, men mest av allt vill jag bara vara med min J!
vi har käkat en otroligt romantisk middag, pyttipanna haha..
men fick bli så när kulorna inte räcker till "bjuda ut middag",
hade det inplanerat annars..
egentligen så är det bara en vanlig dag, men ändå en väldigt speciell & Mysig dag!




Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Japp hämtar marsvinen på söndag :D

Hehe ja det är lite kul när han fjäskar :P

Hoppas du haft en supertrevlig alla hjärtans dag :)

Du är ju grym på att baka! Ser riktigt smaskigt ut :)

2012-02-14 @ 21:57:47
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Pysselsandra

Men vilka fina muffins! Är dom hälften så goda som dom ser ut så räcker det för mig =) Väldigt tillögonfallande är dom i alla fall. Har inte provat att göra med glasyr på kanske man borde göra för det är ju välldigt poppulärt just nu. Trevlig men dock försenad allahjärtansdaghällsning från mig till dig! Hoppas din dag vart toppen!!

2012-02-16 @ 00:56:32
URL: http://pysselsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback