Livet går i 110 !

 
 
Åå jag känner att jag inte riktigt hinner med nånting längre!
Önskade dygnet var längre så man kunde hinna med allting på en och samma gång!
Det är så mkt som händer nu, försöker få vardagspusslet att funka,
Jobba, Lotus, Träna, MAb lektioner, Renovering, Äta lite/sova lite, Baka tårtor, handla,
städa jaa you name it!  
Iaf så körde jag min första MaB lektion ikväll, 
gick ganska bra, bara ganska men det märks att man inte har pluggat sen 2006 ;)
Känner mej lite ringrostig haha, men jag kommer nog igång! 
Just nu känner man att jag kanske har tagit mig vatten över skallen!!!?
Hur ska jag samtidigt hinna jobba & plugga mattekursen på heltid? Jag ska försöka göra mitt bästa!!
åå Kämpa på !
 
Tjing, hoppas ni mår bra å har det fint alla mina vänner! :D
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback