sjukling?



Sån här ska jag absolut köpa till nästa gång man ska springa/jogga! Himla smart! 

Funkade bra att springa hålla i iphonen/musik men springer man ett lopp
kan det vara bra att vara fri så man kan springa på..


Är lite hängig, känner mej inte helt hundra! Skönt med en mysdag bara,
inget som ska göras


Kanske man blir piggare?!! Vi har bara varit på kalas idag...

Men kikar ändå lite på tjur ruset hihi å löpar tillbehör

Tjurruset hade varit grymt, tuff terräng, bara man hade varit super tränad!  

Nu ska vi kolla på film!






Kommentarer
Postat av: Sofie

Dom där ärr perfekt till iPhonen! Har själv än och den underlättar som tusan när man cyklar och joggar så skaffa en :o) hoppas du mår bra efter din starka insats i Tjejmilen,inte bli sjuk inför helgen nu <3

2011-09-04 @ 21:02:37
URL: http://misserica.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Jaha vad kul att hon vill haka på :) undrar om jag kan ändra min anmälan så jag kan vara med i en kvartett nu när jag redan har anmält mej till nästa år?

Jag kanske också borde fråga nån om hjälp med bloggen :P

Men nej du får inte bli sjuk nu. Nu ska vi ju tagga och träna till nästa år! :)

Ska nog köpa iphone snart jag med och ett sånt där träningsfodral :)

2011-09-05 @ 21:05:46
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback