Run the World, girls






Bilade lite senare än tänkt (hjärtat ville att jag skulle komma hem efter jobbet innan jag drog, så underbar!)
ner till Malin & sthlm å sov över, hon är så snäll, bjöd på mat å fixade!

Here we go! Malin & jag joggade/powerwalkade oss igenom  milen

Gick jätte bra! Så härligt att röra på sig...

Härlig stämning oxå, bara vi tjejer! Solen och värmen var på topp!

Jag joggade faktiskt mer än vad jag trodde att jag skulle orka!  

70-75min tog jag mej runt på.. Bara på´t igen nästa år! Riktigt Skoojj!

 




Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Fan vad snygg din nya blogg är! :) Jag vill också göra om min lite men orkar aldrig :P

Tack hehe men du var ju också skitduktig som sprang mer än vad du gick :)

2011-09-04 @ 12:09:54
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback