Hälsa, Vardagligt



Har börjat piggna på mej, men den jäkla konstiga förkylningen satt i länge!
1,5vecka mer ändå kanske, börja känna mig lite halv knäpp
innan tjejmilen å sen bröt det ut!
Nu är det säkert älsklingens tur, han åker säkert dit på förkylning han oxå.. 
Jag tycker nästan att ALLA är sjuka nu, nå skit som går,
varannan på jobbet går å är förkyld, många är hemma å sjuka.. 
I och med att jag börjar bli frisk så tränade jag igår, Dans/Step!
Kuligt, behövligt med hjärngympa! Danssteg, olika kombinationer & rörelser..
Jag saknar verkligen dansen! Men det är väl lika bra att inse
att man inte kommer "nå dit" igen.. 
jag slutade dansa för 10år sen pga skada sen blev jag borta så länge..
Härligt att känna rythmen och ha hela kroppen i rörelse,
så bra träning, mjuk & smidig!  
Här finns ingenting, i sthlm större ställen finns det ju olika dansgrupper,
salsa, samba å vette katten allt, finns mer utbud!
Flera ggr har jag tänkt om man skulle ha startat en egen liten
"dansa för roligt grupp"hålla till i någon lokal å bara ha kul tillsammans.. 
Men den ideén blir nog inte av!


NU ska jag iaf iväg på Box, skojj!   




 
 

      




Kommentarer
Postat av: Maria

Utifall du är intresserad av att leda pass så säg till mig! =) Vi behöver fler vikarier på Rehab, samt att om du kan tänka dig att hålla i dansträning så kan det säkert bli en grupp av det också =) Kram kram

2011-09-25 @ 17:20:07
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback