Ekmans´ nytt

 


Blåttnagellack
& ett topplack - Depend


Jag brukar kika in på ekmans lite snabbt ibland, när jag bara behöver nått litet..

å nu behövde jag nagellack men jag tänkte,
känns ju dumt att bara köpa ett simpelt litet lack?
Så jag hittade lite mer.. hihihi

Finns allting nånting där som man vill ta med sig hem!

Åå för er som inte vet vad Ekmans är
så är det en färg & hem affär i lilla Alfta med det mesta,
såsom inredning, sportkläder, smycken/smink, tapeter/färg! Mkt kul!  

 

Farmors recept - kökshanduk
Små strassblommor - dazzling




Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Jaha vi får kolla upp det till nästa år då :P

Ja det håller faktiskt mycket bättre med topplack :)

Vad snyggt det blåa lacket var! :)

2011-09-07 @ 22:31:40
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv, den 21 oktober gör jag min sista dag på svenska fönster =( Va roligt att komma iväg en helg då =) Hoppas att du får det super kul i Uppsala =) Kramar

2011-09-08 @ 11:37:44
URL: http://nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback