Årets Julgardiner, check


Har nu klickat hem dessa fina, stilrena gardiner! x2 från Jotex 
Vad tycks?
Blir perfekt till köket, sen fyndade jag 8-10m fint tyg förra fredagen
som ska sys till julgardiner till vardagsrummet, 
jag vet att jag är tidigt ute men annars blir det slutsålt,
det har jag varit med om många ggr! i år ville jag vara ute i god tid! 


Haha, tantvarning?
NÄ inte än på måånga år, lite kul med ny "inredning" till hemmet!

Har boxas ikväll å köpte terminskort, skönt!
Nu är det Natti




Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Usch då hoppas det går bra med han och allt :)

Ja jag kanske hör av mej om jag får problem med iphonen för det där verkade ju lite krångligt :P



Snygga gardiner :)

2011-09-30 @ 23:40:22
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback