Snurrig dag på Akademiska

 

Imorrn gäller det, då ska min tvillingbror opereras (hjärntumör)
Vi åkte ner till Uppsala idag Lars, far å ja (chauffören) för inskrivning
m läkarsamtal x3,undersökning, provtagning, röntgen,
vi ville följa med som stöttning/sällskap!
Tänkte jag skulle ringa till han nu å små prata lite å säga godnatt,
det värker faktiskt lite i mitt  "tvillinghjärta", stark oro inför imorrn, 
känns som att jag känner genom han eller hur jag ska säga,
kände så förut oxå en gång när vi "lämnade" han i Hudik
då kunde jag inte sova så bra den natten för jag kände en känsla av 
ensamhet/rädsla/besviken, wierd!
Men hur som helst känner jag att det kommer gå bra imorgon!
hoppas verkligen det kommer bli bra nu! 
Imorrn kl8 ska jag tänka på dej älskade älskade "lillebror"!


♥   ♥   ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Många kramar till er min vän <3

2011-11-09 @ 09:25:31
URL: http://nogg.se/AnnaSall
Postat av: Sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Sv: Ja, alltså jag fick ju barn tidigt men jag har aldrig känt att jag missat en massa - jag har klarat av en hel del knäppa grejer och det räcker tycker jag :P



Läste ditt inlägg här och hoppas att allt gått bra! Fy så jobbigt.. kan inte ens föreställa mig. Massor med kramar! <3

2011-11-10 @ 12:51:15
URL: http://www.vi3motvarlden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback