Härliga Fredag

 

iih, äntligen Fredagsmys!
Jag blir alltid så glad när det är fredag och man får göra helg
å åka hem till min bästa!  
Man är ju trots allt mer på jobbet än hemma,
idag när jag kom hem hann jag med lite mer, tog reda på disk,
slängde i en maskin, tog reda på tvätt och plockade här hemma.
Vattnade blommorna, slängde lonödig post som bara skräpar.
Vi har ätit tacos, mumsis!  
Men nu slappar man bara i soffan med trötta ögon å tung i huvudet?! 
Det är ju FREDAG ffs!
Ska försöka rycka upp mej lite nuu...
Imorrn ska vi åka ner till Uppsala och hälsa på Lars, å höra hur op har gått!!    


Hoppas ni får en super skön helg!   




Kommentarer
Postat av: Sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Ja visst räcker varannan dag när det kommer till paketkalender! Inte minst för pengarna heller. Blir ju skitdyrt lixom.



Vad kul att du gillade kaklet :) Jag bor i hyresrätt och har inte valt det själv, men ägarna har bra smak ;) Den är riktigt toppfräsch med hög standard för att vara just hyres :)



Hoppas du haft en bra helg! Kramis

2011-11-13 @ 13:32:32
URL: http://www.vi3motvarlden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback