Det är det jag alltid har sagt

 

jahopp då var helgen slut! attans, den gick ju så foort!
bara 40timmar arbtid till nästa helg, yiiho ;/

Vi har haft lite fullt upp kan man säga, i fredags då var det iaf rätt lugnt
la oss tidigt, sen upp på lördan, slängde av lillenos hos svärisarna
& åkte ner till Uppsala
hälsade på bror på sjukhuset med en krya på dig nalle,
han var väldigt klen och yr men operationen har gått bra!
ynkligt å se han så där, men känns ändå skönt att allt har gåtrt bra!
Imorrn blir han förflyttad till Hudik för återhämtning. 
Sen gick vi ner på stan å åt på en italiensk restaurang innan det var dags för hemgång.
Idag har vi firat farsdag med tårta å fika hos svärisarna +
lite fix ikväll med farsan i Söderomsjön 


Hihihi, det händer spännande saker just nu! :D


Jo, det jag menar med rubriken är att P-piller är SKIT!
Dom pratade nyss om det på nyheterna!!
Nästan så man längtar till att man får sluta med dom
för att se hur man mår utan dom,
jag påverkas jätte mkt av pillren, hängig/bitchig å puppig! 
Sen kan det vara lite annat som spökar oxå emellanåt
men jag tror pillren är den största anledningen!
Om ni knaprar piller, hur mår ni av dom?!

  
  




Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja då det var kul på kryssningen :) Nu finns det bilder också ;)



Hoppas det går bra med bror din :)

Jag äter ju p-piller och jag är då inte nå extra sur eller nåt vad jag vet. Beror väl kanske på vilken sort man äter :P

2011-11-14 @ 19:40:47
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag slutade med mina p-piller för cirka 3 veckor sedan & känner mig lite bättre men har väldigt lätt för att gråta & tappar humöret lätt :( hoppas det försvinner! P-piller verkar ju farligt mer än dom gör nytta

2011-11-15 @ 09:47:30
URL: http://misserica.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag käkade p-piller i 10 år före jag slutade nu i maj, och guuuud vilken skillnad det blev på mig! Jag svävade på moln, var jätteglad, inte lika deppad som jag kan vara ibland. Men om det har med själva slutandet av piller att göra, eller att vi skulle försöka bli med barn, vet jag inte. Jag tror att det var en blandning av dom två faktorerna =) Vad sägs det om piller nu då? Jag måste ha missat det!



Gravidbola är en liten pingla som hänger på magen så bebisen hör ljudet och kan känna igen det när det är fött, så det blir som en trygghet typ =)

2011-11-15 @ 14:04:55
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback