Bloggfest; Mina syskon

De 3 musketörerna!


Vi börjar med den yngre, Lars: min tvillingbror,
vi är sladdisar och stod varandra nära när vi var yngre!
Tvilling - Samhörighet
Lika men ändå så olika, vi kan känna samma saker.
Han är lika flummig som mej, han är snäll, sportintresserad, fotbollsmålis & innebandy  
kämpade för bra betyg sen hoppade han av gymnasiet pga allt som hände, 
sen har han stannat där! nu försöker vi få tillbaks han på banan igen!
Han gör framsteg..


Sen har vi Niklas, min näst äldsta bror, han står mig allra närmast!
Vi har mest kontakt.
Han är en charmör, glimten i ögat, snäll!
Skicklig bilmekaniker som numera jobbar som plåtslagare.
Skotrar, fyrhjulingar, cross, är ensamstående pappa till 3barn. 
Gillar att umgås med sina kompisar.
Försöker göra det bästa av situationen!   


Micke min äldsta bror, riktig filur.
Men bra på sitt sätt, man kan bara skratta åt det! 
Han har jag/vi minst kontakt med, bara blivit så pga olika omständigheter.
Han är omtänksam, tänker bra med är en tidsoptimist,
smart men många långsökta ideér,
friluftsmänniska (äger verkligen allt som är bra att ha i vildmarken)    
Jobbat som flygtekniker på F15 & F7 flygflottilj Lidköping innan han skolade om sig,
jobbat vid höghammarskolan (särskola) & nu jobbar han i borlänge.


  Hittar jag någon bild så slänger jag upp det sen!
    




Kommentarer
Postat av: Hanna

Slutade du efter punkt TRE?!?! Fortsätt nu..

2012-07-16 @ 23:43:19
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback